29 Mayıs 2013 Çarşamba

Mezuniyet Dosyası: Vakkorama



İşte mezuniyet dosyamızda Vakkorama'ya.
Açıkçası benim en sevdiğim mağazalardan biri ve en çok beğendiğim tasarımların bulunduğu mağaza.
Gerçekten mağazadaki görevliler çok ilgili. Kombin önerilerinde falan bulunuyor ve kombin önerileride mükemmel oluyor cidden:)
Vakkorama'nın kendi markası ve Nicole Miller markasından elbiseler bulunuyor.
Şimdi sıra geldi elbiselerimizi görmeye...
Peri kızı olmak isteyenler için:)
Bu elbiseye bayılmıştım hemde arkası dekolteli...
Kep için elbise almasaydım kesinlikle bunu alırdım. Kep törenleri için çok uygun 
Bu elbisede kep törenleri için çok uygun.
Bu elbiseyide denedim bana baya büyük olmuştu ama sırt kısmı çok hoşuma gitmişti.
İşte geldik benim favorime ve aşık olduğun elbiseye. Fotoğrafta çok daha değişik gözüküyor. Canlısı gerçekten masal gibi :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder