2 Eylül 2013 Pazartesi

Midilli'den kozmetik alışverişim

Yakın zamanda midilli adasına gittim. Gitmişken ve ucuzken tabikide kozmetik alışverişi yaptım. 
Aslında duty free den alışveriş yapacaktım ama Yunanistan'da bir çok yerde olan Hondos Center da indirim varken ordan aldım istediklerimi. Hemde duty free den bile ucuza!

İşte aldıklarım:
1. Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem

Daha gitmeden araştırma yapmıştım ve uygun fiyata bulunca aldım hemen.
Türkiye'de normal fiyatı 129 tl
Hondos Center'da normal fiyatı 54,62€ %35 indirim vardı ve bana 35.5€ ya geldi. 

2. Clinique Superpowder Double Face Pudra

Aslında başka bir pudra düşünmüştüm ama oradaki satıcı bayan cildimin hafif karma olduğunu söyledi ve bunu tavsiye etti. 
Türkiye'de normal fiyatı 89 tl 
Hondos Center'da normal fiyatı 32,33€ %35 indirim vardı ve bana 21€ ya geldi.
3. The Body Shop Yağsız Dengeleyici Fondöten SPF 15

Bunuda çok şans eseri aldım. Öylesine alışveriş caddesinde yürürken TBS'de indirim olduğunu gördüm ve gireyim dedim. Almayı planladığım fondötende indirim vardı. 
Tam fiyatını hatırlamıyorum ama 16€ dan 8-9 € ya düşmüştü. 


4.Carroten Facial Water
5€ ydu ama indirim vardı 4 € ya geldi.
 
5. Valentino Valentina Parfüm 

Bunun kokusuna bayılıyorum ve çok kalıcı bir parfüm. Şişeside bir o kadar güzel.
Buda normalde 78,72€ ydu ama %35 indirim vardı ve 51€ ya geldi.


6. L'Oreal Elvive Extraordinary Oil 
Bunuda indirimde görünce dayanamadım.
9,42 € ydu indirimle 6.59€ ya geldi.

7. Johnson's Baby Oil Gel With Blossoms Scent
Buda Türkiye'de yok, deneyeyim diye aldım.
4€



İşte benim küçük alışverişim bu kadar. Bakalım beğenecek misiniz? :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder