17 Mart 2013 Pazar

BCBG'den Mezuniyet elbiseleri

Nisan ayına yaklaştıkça bu sene mezun olacaklar için hafiften telaş başlıyor.Tabi bu telaş bende de geçerli.Ben yine son zamana bırakacağım bu işleri:)

 

Ama şimdilik marka marka ele almayı düşünüyorum mezuniyet elbiselerini.

Bugünkü markamız BCBG. İstanbul'da kendi mağazası olduğunu biliyorum. İzmir için konuşursak Libas'ta satıldığını biliyorum.Şimdi gelelim elbiselere.

Uzun mu kısa mı tartılıcak bir konu ama bence yerine göre değişir. Club yada bar tarzı bir yerde olacaksa mezuniyet kısa , büyük otel gibi bir yerde olacaksa uzun elbise olması daha mantıklı bence:)

Kısalardan başlarsak;

Görsel

Açıkçası bu benim favorilerimden biri sadece pastel tonlarda çok şık.

Görsel

 

Bu elbise rengi bakımından kalbimi çaldı.Tam yaz rengi cıvıl cıvıl.

Görsel

Bu elbise de daha çok parti tarzı şıkır şıkır.

GörselGörselGörsel

Bu elbise de hanım hanımcık ama sırt dekoltesiyle iddaalı olmak isteyenler için...

Görsel

Veee son olarak geçen sene mezuniyetlerde sıkça görülen bir model önü kısa arkası uzun modellerden.Renk açısından 3 üde tam yaz için seçilmiş.

 

Uzun modellere gelirsek;

Görsel

 

Bu modelde klasik ama rengiyle iddaasını ortaya koyuyor.

Görsel

Geçen modele çok benzeyen ama desenli kumaşıyla aslında çok farklı olan bir elbise.

Görsel

GörselBu elbisede farklılığıyla İnstagram'dan takip ettiğim  Chiara Ferragni'nin de tercih ettiği bir elbise.

Görsel

Son olarak benim en beğendiklerimden ...

 

Evet işte BCBG'den seçtiğim mezuniyet elbiseleri. Siz hangilerini beğendiniz?

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder