25 Mayıs 2013 Cumartesi

Mezuniyet Dosyası: La Bru Couture

Belki de mezuniyet için geç kaldım.Elbisenizi aldınız yada hala istediğin işte bu diyeceğiniz elbiseyi bulamadınız.Açıkçası ben hala o işte bu dediğim elbiseyi bulamadım.Diktireceğim bu gidişle.
Bugün mezuniyet dosyamızda İzmir'de olan bir butik var: La Bru...
La Bru hem gelinlik&elbise tasarımı yapan bir butik hem de organizasyon yapan bir şirket.
Normalde kendime mezuniyet için Karşıyaka tarafından hiç elbise bakmamıştım.Ama bir arkadaşım vesilesiyle La Bru'yla tanıştım.Bu güzel tasarımları yapan Gözde Karadana.İzmir Ekonomi Üniversitesi Moda Tasarım mezunu ve gerçekten tasarımları mükemmel:)  İzmir'de olupda mezuniyet elbisesi arayanlara tavsiyem La Bru...
Şimdide bu güzel 2013 koleksiyonuna bakalım belkide birinizin o hayallerindeki elbisesini bulmasına yardımcı olurum...







Bunu çok beğendim:) Çok şık...








Bu tarz elbiseleri çok beğeniyorum...


Buda 3.favorim:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder