25 Mayıs 2013 Cumartesi

Gratis ganimetlerim :)


Hani anneler gününde Gratis'te yüksek oranlı indirimini post yapmıştım. İşte sıra geldi aldıklarımı göstermeye:) 

Bu ilk gün alışverişim...
1. Mac Factor Clumb Defy Waterproof Rimel   
Açıkçası bundan önce clinique rimel kullanıyorum hala bilmedi ama arkadaşlarımın önerisiyle ürünün indirime girmesi birleşince alayım dedim. Ve memnun kaldım. Hem kıvırıyor, hem uzatıyor hemde tek tek ayırıyor:)
2.Essence XXXL shine lipgloss
Bunu aldım ama çok aşırı açık renkmiş ve de pigmentli.
3.Maybelline Watershine Gloss
Başka rengini kullanıyordum zaten bu rengide süper.
4.Vaseline Cocoa Butter bakım kremi
Kokusu mükemmel!

Buda 2. Alışverişim...
1.Essence match2cover! cream concealer 
Çok aşırı kapatıcı kullanan biri değilim ama beğendim bunu:)
2.Golden Rose far paleti
Bunu annem için aldım
3.Golden Rose Ultra Rich Color Ruj
Benimki 57 numara rengini çok beğendim ama biraz nemlendiricili gibi olsa sürüşü daha kolay olurdu sanki.
4.Maybelline Hydra Extreme Ruj 
Rengi 455 flamant rose/flamingo 
5.DermoCare Teen yüz temizleme jeli
Denemek için aldım ama kullanıp kullanmamalara kararsızım. Cildim çok hassas çünkü.
6. The Library Of Fragrance baby powder parfüm 
Bu kokuya bayılıyorum kaçıncı şişem bilmiyorum. Küçük olduğu içinde hep yanımda.
  İşte aldıklarım bu kadarcık:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder