28 Haziran 2013 Cuma

Sonunda geri döndüm...

Evet, sonunda geri döndüm.Sonunda üniversite sınavı stressi bitti. Gerçekten benim için çok zor bir süreçti.Sadece benim için değil bütün arkadaşlarım için zor ve uzun bir süreçti. Ama yine hayatımın en çabuk geçen senesini yaşadım gibi geliyor. Ama her şeye rağmen her şey geçti bitti.Elimden geleni yaptım.Bugünleri yaşamış kişilere göre en zor zamanlar geliyor.Tercih dönemleri... Neyse şimdi tercih dönemlerini şimdilik atlayalım. Güzel günleri düşünelim:)
Bütün bir sene ama en çok son 1 ay hep tatil hayalleri kurdum. Çok rahat olduğum, dilediğimce kitap okuduğum, film,dizi izlediğim , istediğim gibi dolaştığım ve tabiki rahat rahat blogla ilgilendiğim günlerin hayalini kurdum.İşte o günler geldi.
Her şeyi atlattığıma göre gelsin yeni postlar diyorum....


İşte şimdilik yapmak istediklerim:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder