30 Nisan 2013 Salı

Çantamın içinde neler varmış?

Bugün biraz çantamı karıştıracağız.Ne kadar zırt pırt çanta değiştirsem de içinden ayıramadığım eşyaları göstereceğim size:)
Bakarsak söyle;
1.iPod&Kulaklık: Çantamdan asla ayırmadığım artık benim bir parçam olan iPod'um.
2.Accessorize Cüzdan: Aslına bakarsanız bunu anneme almıştım ama kendisi benim -şimdilerde eski- cüzdanıma göz diktiği için bende kendi cüzdanımı ona verip bunu kendime aldım:)
3. H&M kalem kutusu: Kendisini Amsterdam'daki Dam meydanındaki büyük H&m den almıştım.Galiba makyaj çantası olarak satılıyordu ama ben kalemlerim için kullanıyorum.
4.The Body Shop Vanilla Body Mist: Bayılıyorum bu kokuya.Bu baya eski yenisini aldım hatta ama yenilerinin ambalajı,şişesi falan değişmiş.Cam şişede artık.Çok güzel ama taşımasıda bir o kadar zor.Yanımda taşımalık olarak bunu kullanıyorum.
5.Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-On: Bu sene şu sınav yüzünden hep yorgun,hep uykusuzum.Benim kurtarıcım, yenilenme aracım da bu:)
6.Ayna: Bir kızın çantasının olmazsa olmazı!
7.Maybelline Lip Gloss: Oda baya eski galiba.Annem almış ondan almıştım.
8.Clinique High Impact Curling Maskara: Kendisine bayılıyorum resmen.Benim gibi kısacık ve açık renk kirpikleri olanlar için ideal.Kirpiklerimi hem uzatıp hem kıvırabilen nadir maskaralardan.
9.The Body Shop Karpuzlu Lip Balm: Kış günleri için birebir!
10.Güneş Gözlüğüm&Kılıfım: Gözlüğün fotoğrafını çekmemişim ama benim gibi gözleri hassas olan insanlar için güneş gözlüğünün önemi büyük.
11.Anahtarlarım: Baya karışık bir anahtarlığım var.Benelüx-Paris turumuzda edindiğim Paris&Hollanda anahtarlıklarını çok severek almıştım.Londra anahtarlığı da hediye:)
12.Telefonum: Dolma parmaklı biri olarak dokunmatik telefon kullanamıyorum ve bu klavyeli telefonumda çok rahat ediyorum:)
13.Kentkart: Ve tabiki her İzmirlinin yardımcısı, dostu Kentkart.İzmir'de ulaşım çok rahat!


İşte benim çantamda olanlar bu kadar:) Aslında yanımda hep Eti form kepekli bisküvi taşırım ama onu fotoğrafa koymamışım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder